استقلال مرا مي‌خواست، موسوي را دادند!

ساخت وبلاگ
بالاخره پس از 8 هفته تيم‌تان توانست به پيروزي برسد. 
اصلا خودمان هم نمي‌دانيم كه چه اتفاقي براي تيم‌مان رخ داد كه به يكباره روند نزولي در پيش گرفت. شروع خوبي در ليگ داشتيم و حتي در برهه‌اي صدرنشين هم شديم اما متاسفانه چند هفته‌اي بدشانسي گريبانگيرمان شد و نتوانستيم به امتيازات لازم دست پيدا كنيم. اين بدشانسي ما را از صدر جدول دور كرد و به همين دليل هم در صدد برآمديم تا نيم‌فصل دوم را توفاني و پرقدرت شروع كنيم تا بتوانيم خيلي زود به صدر نزديك شويم. 
اما قبول كن كه فقط بدشانسي در ضعف تيم‌تان تاثيرگذار نبود و مسايل فني هم در آن نقش داشت. 
نمي‌گويم كه فقط بدشانسي در ضعف‌مان تاثيرگذار بوده است، اما مي‌توانم بگويم در اكثر بازي‌ها اين بدشانسي بود كه مانع پيروزي‌مان شد. 
طلسم ناكامي‌هاي تيم‌تان هم كه با گلزني تو شكسته شد... 
واقعا خوشحالم كه توانستم گلي به ثمر برسانم كه باعث شود پس از 8 هفته پيروزي تيم‌مان رقم بخورد. اين هشتمين گلم در مسابقات فصل جاري بود و اميدوارم بتوانم تعداد گل‌هايم را دو رقمي كنم. 
آيا به آقاي گلي هم فكر مي‌كني؟ 
به تنها چيزي كه فكر نمي‌كنم كسب عنوان آقاي گلي است. من مهاجم نيستم كه دنبال آقاي گلي باشم. هافبك هستم و وظيفه هافبك گلزني نيست. اگر قولي از بابت آقاي گلي بدهم فقط باعث مي‌شوم كه توقعات و انتظارات از من بالا برود و ممكن است در آينده اين مساله برايم گران تمام شود. 
از بازي با راه‌آهن برايمان بگو. 
از آنجايي كه 8 هفته بود به پيروزي نرسيده بوديم با انگيزه شكست راه‌آهن به ميدان رفتيم. آنقدر انگيزه‌مان بالا بود كه از همان دقايق ابتدايي توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم. بارها دروازه راه‌آهن را تهديد كرديم اما تنها توانستيم به يك گل دست پيدا كنيم. همين كه توانستيم به سه امتياز برسيم برايمان كافي و ارزشمند است. 
علي دايي مدعي شده كه تيمش در اين ديدار مستحق باخت نبوده است. نظر تو در اين‌ خصوص چيست؟‌
فوتبال همين است. ما هم در بازي‌هاي گذشته‌مان مستحق پيروزي بوديم ولي ديديد 8 هفته ناكام مانديم. ضمن اين‌كه فكر مي‌كنم در اين ديدار نتيجه عادلانه‌اي رقم خورد و اين نفت بود كه بايد پيروز مي‌شد. 
در تعطيلات نيم‌فصل صحبت از حضورت در دو تيم استقلال و پرسپوليس بود، اما در نهايت در نفت تهران ماندني شدي. چرا؟ 
استقلالي‌ها مي‌خواستند مرا با ميثم حسيني و يا امين منوچهري معاوضه كنند، اما مديران باشگاه تصميم گرفتند كه به جاي من ايمان موسوي را به استقلالي‌ها بدهند. از آنجايي كه با باشگاه نفت قرارداد داشتم خودم تصميم گيرنده نبودم. حتي پرسپوليسي‌ها هم دنبال جذبم بودند، اما مديران باشگاه مخالفت كردند. البته از اين‌كه به يكي از اين دو تيم نرفته‌ام ناراحت نيستم چرا كه در نفت راحت هستم. 
هفته آينده بايد به مصاف مس كرمان برويد. اين بازي را چطور مي‌بيني؟‌
بايد از مس ترسيد. اين همان تيمي است كه اين هفته توانست سپاهان صدرنشين را مغلوب كند. پيش‌بيني يك بازي سخت را مي‌كنم اما از آنجايي كه هدف‌مان نزديك شدن به صدر است بايد مس را با شكست بدرقه كنيم. 
آیکیدو هارد استایل...
ما را در سایت آیکیدو هارد استایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : روابط عمومي ايكيدو هارد استايل اصفهان aikidohardstyle بازدید : 608 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 18:18