با وجود شایعات تا کنون پشت سر خسرو حرف نزدم

ساخت وبلاگ

وقتي حسن اشجاری به علت برخی مشکلات شخصی و خانوادگی از سپاهان جدا شد خیلی از اهالی فوتبال فکر می‌کردند این بازیکن راهی ملوان شود. اما او بعد از توافق با قلعه‌نویی راهی استقلال شد و حالا در گفتگويي اختصاصي با سايت گل می‌گوید از حضور در این تیم بسیار خوشحال و راضی است.

 

در نيم‌فصل اول بازي‌هاي زيادي براي سپاهان انجام دادي. چطور شد به يك‌باره از اين تيم جدا شدی؟

به خاطر یکسری مسائل خصوصی و شخصی از این تیم رفتم.

چه مسائلی؟

خب دیگه، نمی‌خواهم در موردش حرفی بزنم.

پس مشکلی با سپاهانی‌ها نداشتی؟

خیر، اصلا.

اما خیلی از بازیکنان سپاهان با کرانچار به مشکل برخورده بودند.

من با کسی مشکلی نداشتم و در اکثر بازی‌ها هم به عنوان مهرۀ فیکس در ترکیب به میدان رفتم. اگر بحث فنی در میان بود پس باید در نیم‌فصل اول از این تیم جدا می‌شدم. اما نگذاشتند چنین اتفاقی بیفتد.

چرا استقلال؟

فکر می‌کنم بهترین انتخابم بود. مهم‌ترین دلیل استقلالی شدنم این بود که سرمربی اين تیم به من اعتقاد داشت.

در این چند وقت هم برای استقلال عملکرد خوبی داشتی.

مگر قرار بود بد بازی کنم؟ در تیم ملی با اکثر بازیکنان استقلال همبازی بودم، شاید برای هر بازیکنی ۲، ۳ ماه طول بکشد تا در تیم جدید جا بیفتد اما من بازیکن کم‌تجربه‌ای نیستم. من در اکثر تیم‌های بالای جدول مانند ذوب‌آهن و سپاهان که همیشه مدعی بودند بازی کردم.

بحث تیم ملی شد، چقدر امیدواری که با حضور در استقلال دوباره به تیم‌ملی دعوت شوی؟

به علت یکسری نا‌مهربانی‌ها از تیم ملی جا ماندم. سال گذشته با ۱۰ پاس گل، ۳ گل زده در لیگ و یک گل در جام باشگاه‌های آسیا آمار خوبی را به جا گذاشتم. کما این‌که در ۲۵ بازی منهای چند بازی که مصدوم بودم به میدان رفتم اما متأسفانه به تیم ملی دعوت نشدم. انشاءالله که امسال به این امر مهم برسم.

تا فصل گذشته مدام تا پای ميز مذاکره با پرسپولیسی‌ها رفتی اما هیچ وقت با این تیم قراردادی امضا نکردی. چرا؟

بله، بحث حضورم در این تیم شده بود. حتی تا پای قرارداد هم رفتم اما خوشحالم که به پرسپولیس نرفتم. حتی در ابتدای این فصل هم مذاکراتی را با این تیم انجام دادم که دیگر قسمت نبود پرسپولیسی شوم.

با ملوان هم مذاکرات مثبتی انجام دادی و همه فکر می‌کردند تو به تیم شهرت مي‌روی؟

بله. به خاطر مشکلاتم ملوان برایم در اولویت بود اما بعد از صحبت با امیرخان قلعه‌نویی بحثی در استقلالی شدنم باقی نماند. در مورد ملوان باید بگویم من با شخص احمدزاده مشکلی نداشتم اما مدیریت این تیم روراست نبودند. به‌خاطر بعضی حرف و حدیث‌ها از سوی مدیریت ملوان تصمیم گرفتم با استقلال قرارداد ببندم. هر وقت می‌خواهم تیمی را انتخاب کنم قبلش مادرم برایم استخاره می‌کند. این بار هم مادرم استخاره کرد که جوابش خیلی خوب بود. از صمیم قلب می‌گویم که خیلی خوشحالم به استقلال آمدم و به هیچ وجه به جدایی از این تیم فکر نمی‌کنم.

اما خیلی از روزنامه‌ها نوشته بودند که ته دلت پرسپولیسی هستی؟

اصلا چنین چیزی نیست. واقعا خنده‌دار است. من تا کنون جایی عنوان نکردم که پرسپولیسی‌ام و همچنین جایی هم نگفتم از بچگی و زمانی که در آغوش مادرم بودم استقلالی بودم! من یک ملوانی‌ام و تیم شهرم را از ته دلم دوست دارم.

مشکل‌ات با نکونام و خسرو حیدری هم که خدا را شکر حل شد؟

برای افرادی که می‌گفتند من با این دو بازیکن مشکل دارم متأسفم. وقتی با استقلال قرارداد بستم خیلی‌ها گفتند جواد به خاطر حضور تو در این تیم ناراحت است اما چنین چیزی نبود. حتی با خسرو حیدری هم مشکلی ندارم. این مسائل در فوتبال زیاد است. مگر برادر با برادر دچار اختلاف نمی‌شود؟ من با جواد و خسرو دوست بودیم و هستیم.

این‌که می‌گویند در تیم دودستگی وجود دارد و بازیکنان حامی نکونام جرأت نزدیک شدن به مجیدی را ندارند تا چه حد صحت دارد؟

تکذیب می‌کنم، در استقلال هیچ دودستگی وجود ندارد. این را هم اضافه کنم زمانی که در سپاهان بودم بعد از بازی با استقلال عصبی شدم و مصاحبه‌ای کردم که نباید چنین کاری را انجام می‌دادم. به خاطر همین از جواد هم معذرت‌خواهی کردم. در این بازی آخر هم که دیدید خدا را شکر جواد به استقلال بازگشت. کاپیتان تیم‌ملی علی‌رغم نیمکت‌نشینی مقابل آلومینیوم حرفه‌ای عمل کرد و به هیچ عنوان اعتراض هم نکرد. الان در تیم جو خوبی وجود دارد و همۀ بازیکنان دوستان و همبازی‌های خوبی برای یکدیگر هستند.

با حیدری چطوری؟

خسرو رفیقم است. با وجود شایعات تا کنون پشت سر خسرو حرف نزدم. او در استقلال نه با من هم‌پستی است نه مشکلی با یکدیگر داریم. متأسفانه نمی‌دانم چرا روزنامه‌ها این بحث‌ها را راه انداختند. بعضی از روزنامه‌ها نوشته بودند که فتح‌الله‌زاده با ترتیب دادن جلسه‌ای بین من و نکونام ما را آشتی داد که اصلا چنین اتفاقی نیفتاد. من فقط یک بار حاجی فتح‌الله‌زاده را آن هم موقع عقد قرارداد دیدم و از آن روز تا کنون ایشان را ندیده‌ام. امیدوارم رسانه‌ها به چنین مسائل کذبی دامن نزنند.

بالاخره کاپیتان اول استقلال چه کسی است؟

ببینید سرمربی استقلال فرد بادرایت و باهوشی به نام امیرخان قلعه‌نویی است. او می‌داند باید چه کسی را به‌عنوان کاپیتان معرفی کند. هر بازیکنی کاپیتان شود احترامش برای بقیه واجب است. فرقی نمی‌کند از بین جواد نکونام، مهدی رحمتی یا فرهاد مجیدی کدام یک کاپیتان شوند. هر سه بازیکن اسطوره‌های استقلال و تیم ملی محسوب می‌شوند. کاپیتان را سرمربی تیم انتخاب می‌کند. نمی‌دانم برای چه این همه برای استقلال حاشیه درست می‌کنند. خنده‌دارتر این است که می‌گویند نکونام و رحمتی با یکدیگر مشکل دارند در صورتی كه مهدی و جواد در تمام اردو‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی هستند و من نمی‌دانم این دو نفر چرا باید مشکل داشته باشند.

با هاشم بیگ‌زاده رقابت و تعامل داری؟

صد درصد. من و هاشم علاوه بر این‌که رفیقیم رقیبان خوبی هستیم.

فرهاد مجیدی هم که به تیم اضافه شد؟

فرهاد اسطورۀ استقلال است و همه دوست داشتند به استقلال برگردد. کارنامۀ او در استقلال مشخص است و تکنیک و شم گلزنی او انکار ناپذیر است.

كمي هم از بازي با آلومینیوم صحبت كنيم. برد خوبي در بندرعباس به دست آورديد.

برتري مقابل تیم‌های اکبر میثاقیان که همیشه فوتبال را فیزیکی و دونده بازی می‌کنند سخت است. در نیمۀ اول ما خیلی سر‌تر بازی کردیم اما با اخراج بازیکن حریف فشار ما بر روی حریف بیشتر شد و ما علی‌رغم حواشی زیادی که قبل از بازی برایمان به وجود آورده بودند توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. البته بازی بسیار سختی بود.

و بازی بعدی مقابل سایپا؟

سایپا هم تیم جوان، دونده و باانگیزه‌ای است. بازی مقابل این تیم نیز شرایط خاص خودش را دارد اما ما هم‌قسم شدیم دیگر امتیازی از دست ندهیم. بنابراین روز سختی را برای سایپا رقم می‌زنیم.

استقلال قهرمان می‌شود؟

صد درصد، در قهرمانی استقلال شک نکنید.

رقیبان استقلال کدام تیم‌ها هستند؟

سپاهان رقیب سرسخت استقلال است. البته تراکتور را هم نباید دست‌کم گرفت.

پرسپولیس چطور؟

فعلا خیر. پرسپولیس در حال حاضر رقیب استقلال نیست و نمی‌تواند مدعی باشد. اما پرسپولیس هم در نیم‌فصل دوم تا حدودی دچار تغییر و تحول شده و من فکر می‌کنم به مرور شرایطش بهتر شود.

آیکیدو هارد استایل...
ما را در سایت آیکیدو هارد استایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : روابط عمومي ايكيدو هارد استايل اصفهان aikidohardstyle بازدید : 610 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 18:21