جواد نکونام به اوساسونا به گوش می رسد

ساخت وبلاگ

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیاریو دناواررا، جواد نکونام ممکن است آن قطعه گمشده از پازل اوساسونا برای تقویت اوضاع  این تیم باشد. طبق گزارشهای منتشره در رسانه های پامپلونا از جمله گزارش روز چهارشنبه دیاریو دناوارر، این ستاره ایرانی تمایل زیادی برای بازگشت به اوساسونا دارد و سران باشگااه هم شجاعت او به عنوان فوتبالیست سابق این تیم را ستوده اند.

حالا اعضای کادر مدیریتی اوساسونا  اعلام کرده اند:« نکونام همیشه بازیکن خوبی بوده.»

میگل آرچانکو، رئیس باشگاه اوساسونا هفته گذشته و درمراسم ضیافت کرسمی کریسمس باشگاه در گفتگو با رسانه های ورزش اعلام کرد که اعضای کادر ورزشی این تیم در صدد جذب یک بازیکن هستند و اعضای کادر ورزشی باشگاه هم اعلام کردند که در حال انجام این کار هستند:« ما همیشه از بهبود شرایط تیم  ، از هرنظری که بتوانیم استقبال می کنیم. اگر به شرایطی بربخوریم که حس کنیم می تواند به ما کمک کند، سعی می کنیم تا این کار را انجام دهیم. ما بنابر آن طور که وظیفه ماست به بازار نگاه می کنیم، به علاوه در شرایط کنونی مان، بیش از هرزمان دیگری باید این کار را انجام داد. اگر بتوانیم در یک پست اوضاع تیم را بهبود ببخشیم، حتما این کار را انجام خواهیم داد.»

اعضای کادر مدیریتی اوساسونا، اسمی از بازیکن خاصی نبرده اند، ولی مقدمه منتشره در این خبر در روزنامه دیاریو دناوارا و عکس خبر، خود گویای همه چیز هست؛ بازگشت نکونام به اوساسونا، احتمالی است که نباید آن را بعید دانست

آیکیدو هارد استایل...
ما را در سایت آیکیدو هارد استایل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : روابط عمومي ايكيدو هارد استايل اصفهان aikidohardstyle بازدید : 620 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 18:22